بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/10/30 - 12:20
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZsFx

کلاس آموزشی مواجهه شغلی با هپاتیت B و HIV در بیمارستان سید الشهدا

نشست آموزشی چگونگی مدیریت مواجهه شغلی با ویروس اچ آی وی و هپاتیت B در جمع پرسنل بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل برگزار گردید.



نشست آموزشی چگونگی مدیریت مواجهه شغلی با ویروس اچ آی وی و هپاتیت B در جمع پرسنل بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، دکتر غفاری کارشناس مسئول مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت با اشاره به اهمیت آشنایی با دستورالعمل های ضروری در زمان مواجهه شغلی تأکید کرد: کارکنان بهداشتی باید از وضعیت سلامت خود آگاهی کامل داشته و نسبت به اندازه گیری تیتر آنتی بادی هپاتیت و انجام واکسیناسیون دقت کافی داشته باشند.



بنا بر این گزارش خانم دکتر خاموشی متخصص عفونی ضمن بیان اینکه پرسنل حرفه پزشکی بطور روزمره از طرق مختلف در معرض ابتلا به عفونت های ویروسی از جمله هپاتیت B و HIV قرار می گیرند، افزود : اجتناب از تماس شغلی با خون، اولین راه جلوگیری از انتقال ویروس های ایدز و هپاتیت B در پرسنل درمانی می باشد و واکسیناسیون هپاتیت جزء مهمی از برنامه پیشگیری از عفونت هپاتیت B می باشد.



وی در ادامه در مورد راههای انتقال و پیشگیری از ابتلا به این بیماریها پس از تماس (POST EXPOTURE PROPHYLAXY ) به پرسنل بیمارستان توضیحاتی ارائه داد.




                                                                                     روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96300
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم