بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/08/27 - 08:33
  • 35
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZUYx

چند پروژه عمرانی در آران و بیدگل افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند پروژه عمرانی درمانی در آران و بیدگل افتتاح شد.



با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند پروژه عمرانی درمانی در آران و بیدگل افتتاح شد.



به گزارش وب دا، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی سینا و مسکن متخصصین بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل در این مراسم به بهره برداری رسید.



پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی سینا با زیربنای 547 متر مربع و هزینه  2 میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان احداث شده است.



این پلی کلینیک شامل کلینیک های قلب و عروق ، پوست و مو ، اعصاب و روان ، بیماریهای داخلی ، گوش و حلق و بینی ، استخوان و مفاصل ، زنان و زایمان ، چشم پزشکی ، کلیه و مجاری ادراری ، اطفال ، جراحی عمومی و جراحی های سرپایی ،طب فیزیکی و توانبخشی ، مغز و اعصاب و ستون فقرات ، دندانپزشکی ، عفونی و بیماریهای گرمسیری ، سونوگرافی و کلینیک های فوق تخصصی قلب و عروق و فشارخون و جراحی قلب و عروق است.



گفتنی است سهولت در رفت و آمد و افزایش ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان آران و بیدگل از مهم ترین اهداف احداث این پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوده است.



مسکن پزشکان شبکه واقع دربیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل نیز با زیربنای 600 متر مربع و هزینه 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه بنا گردیده است.



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر از مجموعه بهداشتی درمانی ابریشم چی، مرکز دیالیز و بیماریهای خاص برادران بذرافشان ، دانشکده توانبخشی و ساختمان های  دردست احداث بیمارستان 96 تختخوابی امام حسن مجتبی و بیمارستان 44 تختخوابی ثامن الحجج  شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد.



گفتنی است بیمارستان ثامن الحجج به متراژ 5800 متر مربع زیربنا با مشارکت خیرین سلامت در دست احداث است و تاکنون 30% پیشرفت فیزیکی داشته است و مجموعه بهداشتی درمانی ابریشم چی با مشارکت 100 درصدی خیرین سلامت با متراژ 4000 متر مربع در دست ساخت می باشد و مرکز دیالیز و بیماریهای خاص برادران بذرافشان با 1500 متر مربع زیربنا همانند بیمارستان ثامن الحجج با مشارکت 40 درصدی خیرین سلامت بنا می شود.



افتتاح بیمارستان اعصاب و روان کارگر نژاد و ساختمان مرکزی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کاشان، شرکت در مراسم گرامیداشت ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان از جمله برنامه های امروز وزیر بهداشت در کاشان بوده است.



شایان ذکر است دکتر دستجردی در این سفر کلنگ زنی بیمارستان 280 تختخوابی کاشان را نیز در پایان سفر خود در دستور کار دارد.



تصاویر


منبع خبر: پایگاه خبری وب دا کاشان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96211
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم