بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/08/02 - 10:19
  • 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTYx

نشست صمیمانه پزشکان و متخصصین بیمارستان سید الشهدا با معاون محترم درمان دانشگاه و سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان

نشست صمیمانه پزشکان و متخصصین سطح بیمارستان سید الشهدا با معاون محترم درمان دانشگاه و سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن کنفرانس بیمارستان سیدالشهداء برگزارگردید.




دکترسیدمحمد حسین مکی سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در ابتدا ازجناب آقای دکتر خیرخواه معاونت درمان دانشگاه و همراهان ایشان جهت اختصاص وقت و حضور در منطقه و بیمارستان تقدیر وتشکر نمودند.



ایشان در ادامه افزودند : امیدواریم بتوانیم با تعامل و پیگیری امور مشکلات و مسائل متخصصین محترم را مرتفع نماییم.



دکترعلی عظیمی رئیس بیمارستان سیدالشهداء نیز ضمن قدردانی از حضور معاون درمان دانشگاه و همچنین سرپرست محترم شبکه به تبیین مسائل و مشکلات پزشکان و بیمارستان اشاره نمودند.



در ادامه پزشکان محترم با بیان مسائل و نقطه نظرات مربوط به حوزه کاری خود , از معاون درمان دانشگاه و سرپرست شبکه به خاطر برگزاری این نشست قدردانی نمودند.



آقای دکتر خیرخواه معاون درمان دانشگاه نیز پس از شنیدن صحبت های مدعوین به تشریح و تبیین موضوعات ذکر شده افزود : مسائل مطرح شده تا آنجایی که در حیطه وظایف معاونت درمان دانشگاه باشد قابل پیگیری بوده و امیدواریم بتوانیم به یاری خدای متعال هر چه سریعتر مسائل و مشکلات را برطرف نماییم.

دکترسیدمحمد حسین مکّی در پایان ضمن بیان توضیحات کامل و جامع درخصوص موضوعات مطرح در این نشست گفت ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بستر کاری مناسب را برای همکاران محترم متخصص ایجاد نماییم تا خدمت رسانی به مردم مناسبت تر گردد.



گفتنی است این نشست به دعوت رئیس بیمارستان سیدالشهدا برگزار گردید و حدود چند ساعت ادامه داشت.



تصاویر



                                                                                                روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96210
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم