بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/04/25 - 12:05
  • 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNEx

معاون درمان دانشگاه روند اجرای این برنامه را در کاشان مطلوب ارزیابی کرد

معاون درمان دانشگاه گفت: ‌براساس پایش های انجام شده و همچنین بازرسی و بازدید از بخش های بستری، حسابداری و ترخیص، اجرای بسته های حمایتی مرتبط در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه مطلوب می باشد.






معاون درمان دانشگاه گفت: ‌براساس پایش های انجام شده و همچنین بازرسی و بازدید از بخش های بستری، حسابداری و ترخیص، اجرای بسته های حمایتی مرتبط در مراکز درمانی  تحت پوشش دانشگاه مطلوب می باشد.



به گزارش وب دا، دکتر داوود خیرخواه افزود: برنامه تحول سلامت طرح بزرگی است که از زمان اجرای آن، خدمات خوبی به مردم در حال ارائه است.



وی، در بازدید از روند اجرایی این برنامه ملی در بیمارستان های شهید رجایی و سیدالشهداء آران و بیدگل، از نزدیک در جریان اجرای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان قرار گرفت.



دبیر کمیته اجرایی برنامه تحول نظام سلامت دانشگاه تصریح کرد: با اجرای این طرح، بیماران بستری فقط 10 درصد هزینه درمان خود را پرداخت می کنند و همچنین هزینه زایمان طبیعی رایگان شده که این مسئله رضایت بیماران را به همراه داشته است.



وی، در پایان افزایش تعامل و مشارکت همکاران در راستای ارتقاء نقاط قوت، انتقال تجارب مثبت و بررسی مشکلات طرح و رفع آن را از اهداف بازدید از برنامه تحول نظام سلامت توسط مسئولین دانشگاه عنوان کرد.



گفتنی است بازدید از روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان های شهید رجایی و سیدالشهداء آران و بیدگل با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه روز سه شنبه مورخ 24/4/93 صورت گرفت.









  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96262
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم