بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/11/27 - 18:57
  • 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYEx

رئیس دانشگاه به صورت سرزده از مراکز آموزشی و درمانی آران و بیدگل بازدید کرد

رئیس دانشگاه به صورت سرزده از مراکز آموزشی و درمانی شهرستان آران و بیدگل روز دوشنبه مورخ 93/11/27 بازدید کرد.






رئیس دانشگاه به صورت سرزده از مراکز آموزشی و درمانی شهرستان آران و بیدگل روز دوشنبه مورخ 93/11/27 بازدید کرد.



به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین اعرابی، از ساختمان در حال احداث دانشکده پردیس خودگردان دانشگاه، بیمارستان سیدالشهداء و مرکز دیالیز و بیماری های خاص بذرافشان بازدید نمود.



وی، در جریان بازدید از دانشکده پردیس بین الملل دانشگاه، از نزدیک روند آموزشی دانشجویان را بررسی و در خصوص ارتقای کمی و کیفی برنامه های آموزشی دانشجویان راهکارهایی را ارائه داد و همچنین از نزدیک نحوه آماده سازی فضاهای آموزشی ساختمان درحال احداث پردیس خودگردان ،جهت انتقال دانشجویان به این محل را ارزیابی کرد.



دکتر همایون نادریان، سرپرست دانشکده پردیس بین الملل دانشگاه نیز در این بازدید، از وضعیت آموزشی دانشجویان در نیمسال گذشته گزارشی را ارائه نمود.



دکتر اعرابی همچنین، از مرکز خیر ساز دیالیز و بیماری های خاص بذرافشان و بخش های مراقبت های ویژه، اتاق عمل، اکسیژن سانترال، آزمایشگاه و ساختمان جدید نمازخانه بیمارستان سیدالشهدا بازدید کرد و خواستار سرعت بخشیدن در تجهیز و راه اندازی این بخش ها شد.



رئیس دانشگاه، همچنین در جریان بازدید از مرکز خیر ساز دیالیز و بیماری های خاص بذرافشان با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به بندگان خداوند نیست، اظهار اشت: از فرصت عمری که در دست داریم بایستی برای کمک به دیگران و ساختن آخرت بهره ببریم.



وی گفت: مشارکت خیرین در بخش سلامت بسیار ارزشمند است و تاکنون با کمک آنها کارهای مهمی برای بهداشت و سلامت مردم در منطقه انجام گرفته است.



گفتنی است مرکز دیالیز و بیماری های خاص بذرافشان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خیر سلامت سعید بذرافشان در شهرستان آران و بیدگل در حال احداث می باشد.







               بازدید دکتر اعرابی از مرکز دیالیز               بازدید دکتر اعرابی از مرکز دیالیز



               بازدید دکتر اعرابی از مرکز دیالیز               بازدید دکتر اعرابی از مرکز دیالیز



               بازدید دکتر اعرابی از مرکز دیالیز               بازدید دکتر اعرابی از مرکز دیالیز





  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96272
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم