بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/01/06 - 11:46
  • 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZcHx

جراحی پیچیده ارتوپدی " اصلاح بدشکلی مچ پای مادرزادی" برای اولین بار در بیمارستان سیدالشهداء

جراحی ارتوپدی پیچیده اصلاح بدشکلی مچ پای مادرزادی بیمار با استفاده از دستگاه C-RAM برای اولین بار در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل با موفقیت کامل انجام شد.




جراحی پیچیده اصلاح بدشکلی مادرزادی مچ پای بیمار با استفاده از دستگاه C-ARM برای اولین بار در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل با موفقیت کامل انجام شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، جناب آقای دکتر حمیدرضا بشری از انجام عمل جراحی اصلاح بد شکلی مچ پای مادرزادی با استفاده از دستگاه  C-ARM در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل خبر داد و گفت : بیمار آقای ۵۵ ساله که به طور مادرزادی دچار نقص پا و مچ پا و در راه رفتن مشکل داشته است . هم چنین اخیرا درد مچ پای بیمار تشدید یافته که تحت عمل جراحی پیچیده اصلاح دفرمیتی قرار گرفته است. و در حال حاضر حال عمومی بیمار خوب و از بیمارستان ترخیص شده است.



جناب آقای دکتر حمیدرضا بشری یاد آور شد: کلیه انواع اعمال جراحی ارتوپدی اعم از تعویض مفصل و آسیب های لیگامانی زانو و ... با استفاده از دستگاه های پیشرفته در این مرکز انجام میشود.



در پایان جناب آقای دکتر یوسفیان تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم که از حقوق اولیه شهروندان می‌باشد و با توجه به رویکرد مسئولین این بیمارستان مبنی بر تأمین خدمات گسترده درمانی به بیماران ، سعی شده تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کمک متخصصان مجرب در این مرکز به بیماران و مراجعین خدمات شایسته ارائه شود.



 



       



 




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96399
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم