بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/11/26 - 23:30
  • 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDGx

آغاز واکسیناسیون بر علیه ویروس کووید 19 در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل

همزمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، آغاز واکسیناسیون بر علیه کووید 19 در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل با حضور سرپرست محترم بیمارستان سیدالشهداء جناب اقای دکتر علی یوسفیان انجام شد




همزمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، آغاز واکسیناسیون بر علیه بیماری کووید 19 در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل با حضور سرپرست محترم بیمارستان سیدالشهداء جناب اقای دکتر علی یوسفیان با موفقیت انجام شد.

 



جناب آقای دکتر علی یوسفیان بعنوان سرپرست محترم بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل فرمودند : نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا در شهرستان آران و بیدگل جهت کادر بهداشت و درمان بیمارستان سیدالشهداء که در خط مقدم درمان بیماران کووید19 ، از جمله پرستاران و پزشکان بخش مراقبت های ویژه و بخش بستری کووید 19 در این بیمارستان جزء اولین دریافت کنندگان واکسن بودند.



 




 



اقای دکتر یوسفیان در ادامه خاطر نشان نمود : 


در مراحل بعد نیز سایر کادر بهداشت و درمان که به صورت مستقیم با بیماران کرونایی در ارتباط هستند و همچنین اقشار آسیب‌پذیر علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه خواهند شد.


 


وی ادامه داد: وضعیت شهرستان آران وبیدگل از نظر شیوع کرونا در حال حاضر زرد است و نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم هستیم.


واکسن روسی "اسپوتنیک وی" در مرحله نخست عرضه آن در آران وبیدگل، به ۵ نفر (پزشک متخصص و پرستاران شاغل در بخش مراقبتهای ویژه) به عنوان خط مقدم نبرد کادر درمانی این شهرستان با ویروس کرونا، تزریق شد. 


 


و هم چنین افزود:  به رغم ورود واکسن کرونا و تزریق آن، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری می باشد.


 


 




 


 


 





  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96367
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم