بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/12/05 - 07:53
  • 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1Fx

فرخنده میلاد تجلی صبر حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مبارک باد

روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




نامگذاری زادروز خجسته مولود پاک دامان پر عطوفت زهرای اطهر، زینب کبری، پیام رسان کربلای خونین، بنام روز پرستار که خود تبلور همه خوبی ها، ایثارها و فداکاری هاست بدون شک از زیبنده ترین و زیباترین انتخاب هاست.



زینب (س) شیرزنی علی گونه که با فریاد رسایش که هنوز پژواک آن از اعماق تاریخ طنین انداز است، پیام عاشورا را برای همه عصرها و نسل ها تا ابد زنده نگه داشته است و راه انسان بودن را به همه نمایانده است و این در حالیست که پر عطوفت ترین و با محبت ترین تیمارداری و بیمارداری را در رسیدگی به امور اسیران آل ا... در طول مدت اسارت روا داشت و التیام بخش رنج ها و دردها و آلام ایشان بود.



پرستاران، فرشتگان پروردگار و رسولان جلوه های جمال الهی اند که از همه آسایش و آرامش خویش در راه کاستن مصیبت ها و دردهای بیماران و نیازمندان می گذرند و راه و رسم مهرورزی و انسان دوستی را در مسیر پر تلاطم تاریخ و در دل حادثه های تلخ و گزنده پاس می دارند.



در سالروز ولادت با سعادت تجسم ایثار زینب کبری (س) و روز پرستار ، تلاشگری و سخت کوشی تمام فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران بزرگوار را ارج می نهیم .



بزرگوارانی که زینب گونه آسایش از کف می نهند تا آرامش ببخشند، ضمن تبریک این روز به همکاران گرامی،جا دارد صمیمانه از تلاش مستمر این همکاران در راستای رفع درد و رنج بیماران تشکر و سپاسگزاری نماییم .



توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه پروردگار بی همتا خواستاریم.



                                                                            روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96274
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم