بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1390/05/29 - 12:08
  • 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZuYx

سرپرست جدید بیمارستان سید الشهداء (ع) آران و بیدگل معرفی شد

در روز چهار شنبه 26/5/90 مراسم تودیع سرپرستان قبلی بیمارستان سیدالشهدا ( ع ) و معارفه سرپرست جدید این مرکز با حضور مسئوین شهرستان و مسئولین دانشگاه در محل سالن اجنماعات مرکز فاطمیه برگزار گردید .




در روز چهار شنبه 26/5/90 مراسم تودیع سرپرستان قبلی بیمارستان سیدالشهدا ( ع ) و معارفه سرپرست جدید این مرکز با حضور مسئوین شهرستان و مسئولین دانشگاه در محل سالن اجنماعات مرکز فاطمیه برگزار گردید . در این مراسم ابتدا دکتر سید محمد حسین مکی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین شهرستان و دانشگاه و نیز عرض تبریک ایام ولادت امام دوم شیعیان، از خدمات دکتر عباس کاوسیان سرپرست قبلی و نیز دکتر ناظمی ( سرپرست موقت ) تقدیر و تشکر به عمل آورد و از دکتر عظیمی نیز به جهت تقبل مسئولیت بیمارستان تشکر نمود.



دکتر مکی در ادامه با اشاره مختصر به اقدامات انجام شده در بیمارستان در دو ماهه گذشته خواستار اجرای هدف اصلی سرپرست شبکه در ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات درمانی در بیمارستان سیدالشهدا و پیگیری این هدف توسط دکتر عظیمی گردید .



در ادامه حجة الاسلام شاه فضل نماینده ولی فقیه در دانشگاه در خصوص اهمیت شب قدر بیاناتی را ایراد فرمود.



دکتر عباس ارج معاون درمان دانشگاه نیز ضمن تشکر از خدمات دکتر کاوسیان ، پذیرش سرپرستی بیمارستان را نوعی ایثارگری عنوان نمود و مسئولیت بیمارستان را به سبب اینکه از یک سو باید پاسخگوی ارباب رجوع ، مردم و بیماران باشد و از سوی دیگر لازم است که رضایت پرسنل و پزشکان را به همراه داشته باشد ، مسئولیتی سنگین دانسته و برای دکتر عظیمی آرزوی موفقفیت نمود.



در ادامه دکتر عظیمی با اشاره به لزوم حمایت عملی از اجرای امور در بیمارستان ، خواستار توجه همه مسئولین به مشکلات بیمارستان و کمک در جهت رفع مشکلات گردید .



در پایان این مراسم حکم سرپرست جدید بیمارستان سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل قرائت و به وی تقدیم شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از دکتر کاووسیان و دکتر ناظمی تقدیر شد.



                                                                                         دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

  تصاویر مراسم




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96188
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم