بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1390/12/10 - 08:33
  • 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZFYx

بیمارستان سیدالشهداء شهرستان آران و بیدگل موفق به اخذ گواهینامه تعهد به تعالی در نهمین همایش جایزه ملی بهره وری شد.

نهمین همایش جایزه ملی بهره وری هفتم اسفندماه سال جاری با محور"تعالی سازمانی و ارزش‌ها" در مرکز همایش‌های صدا و سیما توسط مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار ‌شد. در این همایش که با حضور وزیر محترم صنایع و معادن ...



نهمین همایش جایزه ملی بهره وری هفتم اسفندماه سال جاری با محور"تعالی سازمانی و ارزش‌ها" در مرکز همایش‌های صدا و سیما توسط مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار ‌شد. در این همایش که با حضور وزیر محترم صنایع و معادن جناب آقای دکتر مهدی غضنفری و معاونان محترم ایشان جناب آقای مهندس مجید هدایت و جناب آقای مهندس سید رضا فاطمی و هم چنین قائم مقام سازمان نظام پزشکی جناب آقای دکتر علیرضا زالی برگزار شد سازمان‌ها و شرکتهای برتر کشور در بخش‌های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، عمومی و آموزش معرفی شدند.

هدف اصلی این جایزه ایجاد فضای تشویقی برای مدیران سازمان‌ها می باشد تا آنها بتوانند در این فضا، دستاوردها و موفقیت‌های سازمانی خود را به مقایسه بگذارند.بیش از 106سازمان تقاضای خود را برای سطوح مختلف در این دوره از جایزه ارائه کرده بودند که پس از ارزیابی توسط 308 ارزیاب، سازمان‌ها وشرکتهای برتر معرفی شدند.

در این راستا بیمارستان سیدالشهداءشهرستان آران وبیدگل از اواخر سال 1389 با استفاده از مدل تعالی سازمانی برنامه های کیفی خود را متمرکز تا فرآیند های مربوط به رشد، سودآوری و رضایت کامل مراجعین را تعیین کند.

با توجه به اینکه این مدل ابزاری ایده آل برای تجدید حیات تلاش های کیفی و انسجام یافته در کلیه فعالیت هاجهت تمرکز در مسیر ارتقای سلامت اعضای جامعه می باشد ،راهبران بیمارستان سیدالشهدا با عزمی راسخ سعی در شناخت سازمان خود داشته و در این راستا با تشکیل جلسات کمیته تعالی و بر اساس تاکیدات رئیس بیمارستان و همت و تلاش پرسنل ساعی آن، اقدامات مشروح زیر را برنامه‌ریزی و اجرا نمودند:

1- تعهد تیم مدیریت ارشد و حمایت ایشان از تعالی سازمانی

2- برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه تعالی سازمانی

3- سازماندهی گروه‌های کاری تعالی سازمانی

4- انجام فرآیند خود ارزیابی جهت شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود بیمارستان

5- شناسایی برنامه‌های بهبود بالقوه واولویت‌بندی و انتخاب آنان

6- اجرای برنامه های بهبود

بیمارستانسیدالشهداءبا توجه به طی مراحل بالا موفق به اخذگواهینامه تعهدبه تعالی گردید که این گواهینامه از طرف هیات داوران و بوسیله مهندس مجید هدایت معاون محترم وزیر صنایع وجناب آقای دکتر زالی قائم مقام سازمان نظام پزشکی به ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر علی عظیمی اهداء شد.

 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96198
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم