بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/12/21 - 14:36
  • 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaHx

به همت خیر سلامت : دستگاه های سونوگرافی و C- ARM در آران و بیدگل راه‌اندازی شد

دستگاه سونوگرافی در بیمارستان امام حسن (ع) و دستگاه C- ARM در بیمارستان سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل راه‌اندازی شد.




به گزارش روابط عمومی بیمارستان سیدالشهداء، سرپرست بیمارستان سیدالشهداء(ع) جناب آقای دکتر علی یوسفیان گفت: دستگاه سونوگرافی در بیمارستان امام حسن (ع)  با تعرفه دولتی و با هزینه 18 میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت حاج اصغر مسجدی و خیرگمنام و دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بهره برداری رسید.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان سیدالشهداء، جناب آقای دکتر علی یوسفیان افزود: دستگاه C- ARM به همراه تخت جراحی DHS به همت شرکت فولاد کویر در بیمارستان سیدالشهداء (ع) با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال راه اندازی شد.



وی، با اشاره به اینکه دستگاه C- ARM یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است، تصریح کرد: این دستگاه توانایی های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل های جراحی ارتوپدی استفاده می گردد.



آقای دکتر یوسفیان، با اشاره به اینکه این اقدام به منظور ارتقاء و تکمیل خدمات درمانی به بیماران سرپایی و سایر مراجعین در این مراکز انجام شده است، ادامه داد: یکی از مهمترین تجهیزات کمک تشخیصی در هر بیمارستانی وجود دستگاه سونوگرافی است.



سرپرست بیمارستان سیدالشهداء، با بیان اینکه امید می‌رود با انجام این اقدام و ارائه خدمات شایسته به مراجعان  مشکلات درمانی آنان کاسته شود، ادامه داد: تلاش می‌شود با برطرف کردن نیازها و بعضا کمبودها در تمام ابعاد کمی و کیفی بهترین و مناسبترین خدمت به مردم ارائه شود.











 




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96397
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم