بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/30 - 03:18
  • 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhKQ

انجام اولین عمل موفقیت آمیز جراحی آناستوموز ( پیوند شریان ) در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل

مسئول روابط عمومی بیمارستان از انجام اولین عمل موفقیت آمیز جراحی پیوند شریان توسط جناب اقای دکتر حامد کاظمی در این مرکز خبر داد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، دکتر حامد کاظمی متخصص جراح عمومی بیمارستان در توضیح این خبر گفت : بیمار کودک 15 ساله، بدنبال ترومای نافذ ( برنده با شیشه) که دچار بریدگی وسیع ناحیه قدام ساعد دست راست شده بود. و در معاینه اولیه خونریزی شدید و فعال بعلت آسیب عروقی داشت و با توجه به اورژانسی بودن وضعیت، بیمار روی تخت احیا مناسب قرار گرفت و بعداز انجام دستورات اولیه، بیمار به اتاق عمل منتقل  و تحت بیهوشی جنرال قرار گرفت و هم چنین در اکسپلور انجام شده از محل زخم ، بیمار دچار قطع شدن شریان اصلی دست ( شریان اولنار ) شده بود که نهایتا بیمار توسط جناب آقای دکتر کاظمی _متخصص جراح عمومی) تحت عمل جراحی اناستوموز ( پیوند شریان ) قرار گرفت.

در ادامه جناب آقای دکتر کاظمی فرمودند: پس از 2 ساعت جراحی و با همکاری جناب آقای دکتر احسان طورچی ( متخصص ارتوپدی) خوشبختانه عمل با موفقیت آمیز انجام شد و مجددا جریان خون دست بیمار برقرار شد و بیمار با حال عمومی خوب به بخش جراحی بیمارستان منتقل و 24 ساعت تحت مانیتورینگ قلبی قرار گرفت. و با توجه به نرمال بودن وضعیت عروقی، بیمار بعداز یک روز از سرویس جراحی مرخص شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 125759
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید