بیمارستان سیدالشهداء(ع)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/06/10 - 13:57
  • 29
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • /ZhEx

آیین گرامیداشت «روز پزشک» در شهرستان آران و بیدگل

آیین گرامیداشت روز پزشک به مناسبت یکم شهریورماه زادروز پزشک فرزانه ایرانی حکیم ابوعلی سینا و همچنین پنجم شهریورماه روز بزرگداشت دانشمند ایرانی زکریای رازی و روز داروسازی با حضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ، فرماندار شهرستان آران و بیدگل ،رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل ، معاونین و دیگر مسئولین شبکه و پزشکان ، ماماها و گروه پروانه دار و خانواده محترم ایشان در شهرستان آران و بیدگل به دعوت مشترک سازمان نظام پزشکی شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید.






آیین گرامیداشت روز پزشک به مناسبت یکم شهریورماه زادروز پزشک فرزانه ایرانی حکیم ابوعلی سینا و همچنین پنجم شهریورماه روز بزرگداشت دانشمند ایرانی زکریای رازی و روز داروسازی با حضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ، فرماندار شهرستان آران و بیدگل ،رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل ، معاونین و دیگر مسئولین شبکه و پزشکان ، ماماها و گروه پروانه دار و خانواده محترم ایشان در شهرستان آران و بیدگل به دعوت مشترک سازمان نظام پزشکی شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در تالار امام رضا (ابریشم چی) برگزار گردید.



تیمسار منصوری نماینده محترم مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، فرارسیدن هفته دولت به همراه یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفت.



تیمسار منصوری در ادامه فرارسیدن روز پزشک و روز داروسازی را به جامعه پزشکی کشور و همچنین پزشکان شهرستان آران و بیدگل صمیمانه تبریک گفت و برای آنان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به بیماران را نمود.



نماینده محترم مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ادامه، ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تیپ یک را به رئیس دانشگاه ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک گفت و این ارتقاء را افتخار بزرگی برای دانشگاه دانست.



ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد انشاءاله به یاری خداوند بتوانیم در دولت جدید و پیگیری اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های مسئولین دانشگاه و شبکه ، مشکلات پیش رو را حل و فصل نماییم.



دکتر روح اله سلگی فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این آیین روز پزشک را به پزشکان و خانواده آنان تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت و پیشرفت درجات علمی نمود.



فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین فرارسیدن هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و خاطره ای را از شهید بزرگوار رجایی در زمان ریاست جمهوری این شهید بزرگوار بیان نمود.



دکتر سلگی در پایان از دکترسیدمحمد حسین مکّی سرپرست شبکه بهداشت و درمان به خاطر زحمات بی وقفه و تلاش برای بالا بردن سطح سلامت و بهداشت و درمان در شهرستان آران وبیدگل قدردانی نمود .



دکترمحمد حسین اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت مناسبت های هفته دولت ، روز پزشک و داروسازی از حضور نماینده محترم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و فرماندارمحترم شهرستان آران و بیدگل در جمع پزشکان شهرستان آران و بیدگل وخانواده های آنان تقدیرو تشکر نمود.



رئیس دانشگاه در این آیین از ابوعلی سینا و زکریای رازی بعنوان مفاخر ایران زمین یاد کرد و آوازه و شهرت آنان را جهانی عنوان کرد و یادآور شد از ابوعلی سینا در دنیا بعنوان نابغه شرق یاد می شود.



رییس دانشگاه یاد آور شد مسائل و دغدغه مربوط به پزشکان عمومی و متخصص ، کشوری است و چهارچوبی که در آن هم حقوق پزشک و حقوق بیمار در آن تدوین شده باشد وجود ندارد و امیدواریم در آینده به این امر مهم دست یابیم و این امر نیاز به قانونگذاری جدی دارد.



دکترعلی یوسفیان رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان آران و بیدگل نیز در این آیین ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به میهمانان مدعوین و پزشکان و خانواده آنان مسائلی را در زمینه حقوق صنفی پزشکان عمومی و ضرورت برخورد با حکیم نماها که در حال گسترش هستند عنوان نمودند.



ایشان پزشکان عمومی را محور نظام سلامت و خط اول ارائه خدمات بر شمرد و اظهار داشت: در صورتی که بخواهیم نظام سلامت قوی و کارآمد داشته باشیم چاره ای جز تقویت جایگاه پزشکان عمومی نداریم .



دکتر یوسفیان ادامه داد:به دلیل فرهنگ غلط در میان مردم، مدرک گرایی و عدم اجرای نظام جامع ارجاع جایگاه و منزلت پزشکان عمومی در نظام سلامت خدشه دار شده است که لازم است مسئولین امر نسبت به اعاده جایگاه اصلی پزشکان عمومی اقدام عاجل انجام دهند.



رییس سازمان نظام پزشکی شهرستان آران و بیدگل اذعان داشت: یکی از اقدامات اساسی ، حفظ جایگاه اقتصادی این عزیزان می باشد که با اصلاح نظام پرداخت حقوق و همچنین اصلاح سقف تعرفه پزشکی و پرداخت بیمه ای صحیح این این امر اجرایی خواهد شد



سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل نیز در این گردهمایی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور میهمانان و مدعوین بویژه نماینده محترم ،فرماندارمحترم و ریاست محترم دانشگاه و معاونین ایشان، مناسبت های هفته دولت ، روز پزشک و داروسازی را به تمامی حضار تبریک گفت.





دکتر سید محمد حسین مکی در ادامه به بازدید اخیر نماینده محترم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل اشاره نموده و افزودند: در این بازدید نماینده محترم مردم از نزدیک در جریان قسمتی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و همچنین بعضی از مشکلات و نواقص در زمینه های درمانی شهرستان قرار گرفتند.



ایشان همچنین اشاره نمودند که شبکه و شهرستان تا خرداد 90 از خدمات 19 نفر پزشک متخصص بهره می برد که با تلاش های انجام شده در دو سال اخیر و مساعدت ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم درمان دانشگاه ، آقای دکترخیرخواه و آقای دکتر ارج و پیگیری مستمر مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تعداد بیست نفر متخصص و فوق تخصص در قسمت های کلینیک ، پارکلینیک و بستری جذب شهرستان گردیده و شش نفر هم تبدیل وضعیت گردیده اند و کلاً در حال حاضر از خدمات تخصصی و فوق تخصصی 45 نفر از همکاران در داخل شهرستان در حال بهره برداری هستیم.



و به حمدالهی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی سینا توانسته خدمات قابل قبولی به مردم محروم شهرستان ارائه نموده و رضایتمندی بالایی را در بین اقشار آسیب پذیر کسب نماید .



ایشان در پایان ادامه دادند: امیدواریم با کمک نماینده محترم و مسئولین دانشگاه بتوانیم در راه ارتقاء سلامت شهرستان و همچنین مردم شریف این شهرستان گام های مؤثرتر و بلندتری را برداریم.



شایان ذکر است در این مراسم از 13 نفر از پزشکان منتخب شبکه بهداشت و درمان و 3 نفر سازمان نظام پزشکی شهرستان آران و بیدگل با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.



اسامی پزشکان منتخب شبکه بهداشت و درمان و سازمان نظام پزشکی شهرستان آران و بیدگل



                                                                                                             روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل







             بزرگداشت روز پزشک                    بزرگداشت روز پزشک



              بزرگداشت روز پزشک                   بزرگداشت روز پزشک



                                بزرگداشت روز پزشک






  • گروه خبری : اخبار بیمارستان سیدالشهداء شبکه آران و بیدگل
  • کد خبر : 96233
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم